Besök...

...från mäklaren har jag haft nu!! Snart kommer han tillbaka in..han ska bara visa de andra utymmena för hon som var intresserad.


Blir det ett bra bud...blir det ett dåligt bud... eller lägger hon något bud över huvud taget??

Vi har varit justa å låtit en person få en liten förhandsvisning innan (eller om) vi lägger ut lägenheten på hemnet. Men vill hon ha den så får hon lägga rätt bud också, annars får det va!! :)

För övrigt så står vattengympa på shemat i kväll... och jag ska strax dra...om bara mäklaren kommer tillbaka med mina nycklar!! :)

Kommentarer
Carolina

Spännande! Hoppas ni får ett bra bud så det hela blir snabbt och smidigt! :)



Svar: Ja, det där tror jag också. Det är just därför jag är så beundrad över faderskänslorna som blossar upp sådär med en gång. :) Vi har ju som sagt lite försprång vi mammor! :)

2011-02-15 17:49:57
URL: http://bluppan.blogg.se/
Linda-Blivande Mamma

hihi ja näääära nu jag tog ut 3 veckor innan kände att jag behövde det;)

Första barnet måste hinna smälta allt osv, vila ut sig innan förlossning;)

Hoppas bebis vill komma ut någorlunda i tid med;)

2011-02-15 18:39:26
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0