Hårfråga..

Jag skulle behöva slänga i lite toning i håret men tror att det var färg jag köpte på Ullared i går. Har aldrig slängt i färg själv förut... bara toning..men jag tror inte att det spelar så stor roll nu när jag ändå är mörkhårig. Färg man köper i butik mattas säkert av lika snabbt som en toning typ ändå!!



Håret behöver i alla fall bli lite mörkare, då mitt löshår är en aningen mörkare än mitt eget, eftersom just förra toningen gått ur. Men då var bara frågan om jag orkar fixa med nu... och ja.. jag känner att det skulle vara skönt med en varm dusch dessutom då jag har lite sån "molande värk" i magen.

Intresseklubben antecknar eller??

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0