Hej och hå..

Kvällens vattengympa pass är avklarat och jag sitter nu här hemma och äter lite kvällsmat! Kan informera att det smakar mums i min hungriga mage nu kan jag säga.



Var hos BM idag igen.... och ja.... as usual... så såg allt bra.

Vikt: + 1kg (Wohoo..inte illa pinkat)
Äggvita: 0
Socker: 4,9
Blodtryck: 135/70
Hjärtljud: 140
SF mått: 34

Mini ligger (fortfarande) med huvudet neråt och rumpan uppåt...på höger sida....vilket jag känt länge! :) Huvudet är fortfarande ruckbart, vilket innebär att det inte är fixerat än, men heller inte rörligt så att det kan ändra på sig!!

Kommentarer
Angelica - Gravid v37

Härligt att allt såg bra ut :)

2011-02-08 20:08:43
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Frida

Haha du det såg jag nu när du sa! Va roligt det såg ut, men ja precis det känns mer naturligt att glida isär med benen nu än att trycka ihop dom haha:) Ja det händer endel på 4 veckor ändå! Vilken fin blogg du har, här ska jag kika in igen ;)

2011-02-08 20:52:44
URL: http://www.fridawesterberg.blogspot.com
Helena

1 kg du är lyckligt lottad du. Själv gick jag upp 18 kg när jag väntade Ludwig:-) Men det var det värt.

2011-02-09 08:36:32
Helena

1 kg du är lyckligt lottad du. Själv gick jag upp 18 kg när jag väntade Ludwig:-) Men det var det värt.

2011-02-09 08:37:11
Att bära ett knytte

Kul med vattengympa, det var jag oxå på igår! Härligt när man börjar bli så tung på land, man känner sig så lätt i vattnet!



Skönt att allt såg bra ut hos BM! Mitt knytte har också legat med huvudet ner sen ett bra tag nu, skönt att man slipper försöka vända på den som en kompis till mig, hon fick göra kejsarsnitt eftersom bebben inte ville vända sig...



Hoppas det går bra med vikarien och att du ändå kan varva ner lite!



Kram!

2011-02-09 14:45:20
URL: http://mittlillaknytte.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0