Messy eyebrow DELUX!

I dag ska jag till tandläkaren kl 15:00! Önska mig lycka till!!! - Tack så mycket!

Sen ser jag även att mina bryn börjat leva rövare igen (se foto)... Hallå... såg jag inte det när jag tittade mig i spegeln i morse eller??  Vad har hänt egentligen... har jag sovit på ena ögonbrynet eller har jag dansat brakedance i sömnen och snurrat sådär fint Ni vet på huvud-panna-ögonbryn!! :)



Det här måste vi ta och göra något åt när jag gapat färdigt hos "tandis"!!

OCH OBS!! Dom är nu borstade till något som åtmindstonde ser ut som ett ögonbryn!


Kommentarer
joi

haha najsigt värre. Ska oxå till tandläkaren idag.. du är den tredje jag vet som ska dit.. vad är det för dag idag egentligen. Fast jag ska göra en rotfyllning. Känns så där faktiskt Lycka till

2011-02-10 13:05:38
URL: http://frokenjoi.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0