Nu får det allt gå lite fortare tack!

HE**ETE vilken långsam dag!
Jag tror jag går och somnar någonstans. Rast har jag/vi inte heller tagit idag (som vanligt) så därför tar jag en nu!! Punkt slut!

Fick ett ENORMT shoppingbegär förut och jag tror minsann att det blir till och kika in i lite butiker på vägen hem! :)

Tur att det bara är Trollhättans centrum jag ska gå igenom då för där lär jag väl inte hitta något ändå!! Så, så värst dyrt lär det inte bli! Ska i alla fall köpa mig en skön och avkopplande ansiktsmask har jag bestämt mig för.

Jaja.. det var det roliga liksom... slänger in en dagens också! Svart kjol... svart tröja... svarta strumpisar... Helsvart helt enkelt!!

Tjing!

Kommentarer
joi

Jag är extremt shoppingsugen oxå.. men det är nog bara för att jag inte har några som helst pengar.. SUCK

2011-02-09 17:12:36
URL: http://frokenjoi.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0