Sicken tur att man är gjord av pengar...(öhum)!!

....För att åka till Ullared där ALLT ska va så (jä*la) billigt måste jag ju säga att hur man än gör... åker man därifrån med väldigt mycket mindre pengar på kontot! :) Förutom min vän Kecka... som jag tror är den enda, i hela detta avlånga land, som inte gjort av med en krona när hon var där... Tror hon liksom missupfattade hela den där grejen med Gekås liksom!! *ler*


Köpte faktiskt ingen skit alls utan nästan bara grejer till mini..men det pockar på ändå!! Barbapappa, Tummen, Nalle Phu och Laban är ju inga billiga märken (i de vanliga affärerna) och Gekås kan ju inte sänka deras priser HUR mycket som helst. Och jag ska inte klaga.. har sparat flera hundra på att köpa det jag köpte idag mot om jag skulle handlat detsamma på tex Babyproffsen!

Kommentarer
Kecka

Hehe..ja det är inte många som gjort som jag :) Men nån gång ska jag åka dit och HANDLA :)

2011-02-13 13:53:36
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0