Cykeltur!

Ha ha.. ja.. jag tog mig en cykeltur i morse! Det mesta utav all snö är snart borta här i Trollhättan då det ju varit plusgrader i 2-3 dagar. Under snön har det ju legat is och gör fortfarande, men dom lite större vägarna där bilarna kör är ändå rätt okej. Så jag tänkte att eftersom att jag har lite bråttom hem efter jobbet i dag, så ska jag prova och ta cykeln till jobbet. Snabbt och smidigt färdmedel....

...OM man inte är gravid och inte suttit på en sadel på ett par månader!! :) Antar att det bara är ovanan av att cykla... men satan i gatan va anfådd jag blev...och satan i gatan vad ont i rumpen jag fick. Dock gick det bättre med magen än vad jag trott... men så såg jag väl ut som att jag typ gjort i brallan också då jag förmodligen cykla med benen så långt ut man kan komma för att få plats med magen emellan! Ha ha...

Jaja.. den bjuder jag på...jag kom ju i alla fall helskinnad till jobbet och det är huvudsaken!



För övrigt så tycker jag att jag blivit RÄTT SÅ stor nu och det ska bli skönt att börja på vattengympan i kväll! Ska till barnmorskan i veckan och mäta igen och förra gången hade magen skjutit iväg 2 cm (hade visserligen en annan BM mellan gångerna och ibland mäter dom lite olika så så kanske var gången innan lite missvisande, då den inte växt alls speciellt mycket)... Men som vanligt... SÅ VAR DET VAR HELT NORMALT! Blir spännande och se vad som hänt denna gången. Känns ju som att man ska föda ut en jättebebis.. men så behöver fallet inte vara bara för att man har stor mage som tur är! :)

Jag är ju trots allt gravid och det är ju nu man kan passa på att unna sig och ha stor mage... så jag njuter i fulla drag även om jag ser ut som en flodhäst!

Kommentarer
Elin- gravid i vecka 34

mhe du ser inte ut som en flodhäst!! Du är jätte fin me din mage:)



Jag har tänkt på det där... Jag har gått upp 10 kg nästan och har då aldrig känt mig vackrare än nu. Så det är bara att njuta för kan tänka mig att sen när bebis är ute och några gravidkilo sitter kvar så kommer man inte känna sig lika vacker, haha.

2011-01-18 10:13:36
URL: http://doncellita.blogg.se/
Anna-gravid i vecka 33

Du är jättefin!:) Vad var ditt sf mått senast och i vilken vecka? Mitt var senast 31cm och då var jag i vecka 32.

2011-01-18 12:43:14
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Karin

Toka du ser inte ut som en flodis!

Du e ursnygg!

2011-01-18 15:48:24
URL: http://lillak24.blogg.se/
Kecka

Fina Mia :)

2011-01-18 22:27:17
URL: http://keckan.blogg.se/
fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Du är ju så fin du! Lyckos er med vädret :) Cykla försiktigt gumma <3

2011-01-19 01:53:49
URL: http://www.thistakes.com/
catherine

Du är så fin!

kram kram



Catherine

2011-01-19 12:24:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0