Halv åtta hos mig!

Japp.. det är vad som visas på tv:n just nu!

För min egen del blev det lite köttfärsås, morot, majs, blomkol och en avkado. Man tager vad man haver... och det var gott och jag blev mätt. Grejjen är den att jag kännt mig lite skum i magen idag (inte nog med att jag varit trött liksom). Nästa som lite magknip.. Ni vet... när man typ vill släppa världens brakfis fast det inte går.  :)



Nu brukar ju inte jag gå å släppa väder hur som helst och inte heller idag fast jag gärna hade velat göra ett försök! :) Kanske är det sammandragningar jag haft? Vad vet jag...har ju aldrig haft det förut så jag vet ju inte hur det känns... Men samtidigt så säger dom ju att sammandragningar och förvärkar är ungefär samma sak och känns ungefär som molnande mensverk.. och det däremot har jag ju kännt av lite grann sen tidigare.

Eller så blev det helt enkelt en dålig start på morgonen med trötthet och dåligt intag av frukost som gjort att magen inte ville var med idag? Vad vet jag.... Nu börjar det dock kännas lite bättre efter ännu lite mer intag av mat och grönt.. men i stället så har huvudvärken hittat hit!  Blää...

Tror jag ska ta en varm dusch, dra på mig mitt nattlinne och sen krypa ner under filten och hoppas på en bättre dag i morgon! :)

Kommentarer
Tina 22 år - gravid vecka 35

När jag får sammandragningar så blir hela magen hård som en fotboll! Stenhård med andra ord. Så håller den sig hård ett tag innan den släpper :)

Mensvärk får jag också ibland men just sammandragningarna är lite obehagliga och hela magen spänner. Började få mycket sammandragningar kring v. 30, så det är säkert det du känner. Det är livmodern som tränar inför förlossningen :)

2011-01-10 21:16:04
URL: http://hejtina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0