I feel like Pocahontas



Rotade fram denna tröja ur garderoben idag! Och som många andra kläder är även detta ett plagg jag aldrig använt tidigare.

Jag tänkte, när jag såg den, att den blir en perfekt gravid tröja... men så är den så himla jobbig att stryka och blir skrynklig på två sekunder... så därför har jag liksom aldrig tagit på mig den.

Men i dag åkte den fram... så också löshåret.... och kombinationen, fläta - tröja, gör att jag idag känner mig som en Pocahontas! :)



Men det är ju alltid roligt med lite färg.. eller vad säger Ni?

Kommentarer
fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Du är så fin, det lyser om dig. Härligt med color :D

2011-01-28 17:00:42
URL: http://www.thistakes.com/
Kecka

Så fin du är vännen! Hoppas jag orkar piffa till mig så där om jag får äran att va gravidos nån gång :) Kramen

2011-01-28 17:51:16
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0