Jag luktar så gott!

Som sig bör (enligt mig) så hade ju Classe givetvis med sig en liten present hem till mig. Han själv tycker dock att jag har alldeles för många parfymer... medans jag inte kan se något problem med det?

Vill han att jag ska lukta gott så är det bara att handla vidare. Men visst... en parfym (och ibland två) varannan månad gör ju att skåpet rätt fort blir fullt. Men då brukar en maskara eller ett läppglans funka bra som lite plåster på såret i stället (eftersom han varit borta från mig). :)



I dag möttes jag av denna goda doft från Naomi Cambell!!

Jag tackar och bockar!! ♥

Kommentarer
Att bära ett knytte

Klart du ska ha presenter när han kommer hem! Snart blir det kanske mest presenter till barnet? ;)

2011-01-14 10:42:11
URL: http://mittlillaknytte.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0