Rapport från Karlskoga

Här har vi det bra... men tiden går ju, som Ni vet, alldeles för fort och denna visit hinns det inte med några direkta besök till några andra än familjen! Lite trist eftersom det ju förmodligen är sista gången innan "kotten" är ute. Fast å andra sidan så kommer jag ju vara här dessto mer när bebis väl är här och kommer ju då kunna träffa alla gamla kompisar mer än vad jag gjort på hela tiden sen jag flyttade från Karlskoga. :)

Vi kom hit i går eftemiddag och tog ett varv genom stan. (Det måste man alltid göra *ler*) Sen åkte vi hem till mamma och Olle och så kom alla brorsbarnen. Fullt  ös medveslös... kan man sammanfatta resten av den eftermiddagen. :) Dom blev även kvar hela kvällen (förutom Amanda som skulle på sovaöver kalas) + att storebror samt Karin kom hit på kvällen för middag. Sen satt jag, Classe, Mamma och Olle uppe till strax efter midnatt och prata och prata... dock var jag väl itne riktigt med helt i samtalet då jag visst slumrade till emellanåt. :)

I dag ska vi iväg till pappa och Anna Lena på söndags middag och det ska också bli mysigt att träffa dom igen. :) Bror + familj kommer även dit i eftermiddag, så det blir full fart igen. :) Men sen.. sen är det slut på det roliga och vi åker hem igen. 

Veckan som kommer blir händelserik för min del.. inte för att det är någora jättespeciella grejer som skall göras..men varenda dag utom fredag denna vecka är planerad med någonting extra efter jobbet! :) Och ja.. Ni får ju reda på vad dag för dag... 

4st vinnare av CLINIDERM produkterna skall också utses....
Hej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0