Lexie och jag bloggar!

I dag var det en trött Mia som slog upp sina blå!

Blandningen mellan en VÄLDIGT sen kväll och en liten Lexie som vaknar två gånger för att ha mat under min/vår sovande period gör att man vid 09:00 tiden bara vill somna om igen! Men nej.. vi gick upp, åt frukost (ute idag igen...wohoo) och ska väl nu planera dagen som komma skall!


Lexie är ivrig på att börja blogga.... :)

Förmodligen blir det en tur till Göteborg i dag med då Classe måste fixa lite papper på Norska konsulatet där och när vi ändå är i krokarna så slinker vi nog även in på IKEA!! (Inte mig emot) Stora plånboken får följa med för jag vet massor som jag och Lexie vill ha!!

Kram på Er! ♥

Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3

Vi ska med svänga in på ikea, fast på lördag. Blir en matstol till Lillan, men de blir väl mer som vanligt :) Haha

2011-07-07 12:52:49
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0