Underbara sol!

Vi har nu förflyttat oss till baksidan där olika aktiviter utspelar sig! :)

  • Jag solar
  • Lexie är nakenfis och äter upp sina fötter
  • Classse klippe gräset
Rättvis fördelning tycker jag! :)



I kväll ska pappi på 2x30 års fest i Stenungsund. Jag och Lexie är också bjudna men har bestämt oss för att stanna hemma och umgås med Angelica i stället! Så när Classe slavat klart där ute tänkte jag sätta mig i cabben och glida ner till systemet för att köpa lite gött tjejbubbel!!

Rosa ska det va!! ♥

Kommentarer
Caroline

Vad kul med ett nytt avtryck i bloggen!! Alltid lika skoj att se vilka som kikar in ;) Mysig blogg du har! Kan säga att vinet var så där riktigt iskallt och gott :) Ha en bra dag! Mvh Caroline

2011-07-10 09:54:13
URL: http://misscb.blogg.se/
Evelina - BF 5 juli

Hej fina! Vilken härlig dag ni haft :) Helt klart rättvis fördelning ;) kramar

2011-07-10 21:07:25
URL: http://evelina84.blogg.se/
Alexandra!

Hej!

Brukar kika in på din blogg och läsa lite! Jätte söt flicka ni har! :) (Ann-Sofies/ Lindas lillasyster!) Hittade hit via Fias förra blogg! :)

Ang matdags.. Det är inte så värst noga det där med 4 månader utan man provar sig fram med en liten tesked då och då, det är bättre att kolla på bebis signaler och bara fortsätta att ge! Ett tips är att blanda i lite vatten till att börja med för annars kan det bli för tjockt och svårsvalt för en nybörjare! Sen att köra med samma mat ett tag sedan byta så de vänjer sig! Ang gröten så tar du bara lite vatten så mkt som du tycker ngn matsked eller så, jag måttade alltid på måfå sen häller man i så mkt pulver som man tycker, tills man får den konsistens man vill ha! :)

Lycka till Alexandra!

2011-07-10 21:48:20
Therese- Mamma till Ameah

Den där giraffen har jag hört mycket bra om :) men så satans dyr så jag hoppar nog den tyvärr..

2011-07-11 09:09:08
URL: http://mylifeinthai.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0