Då var vi i Karlskoga igen!

Tittar man ut över sjön är det alldeles kolsvart och då och då ser man blixten lysa till följt av en "liten" (än så länge) åsksmäll! Nu tänker jag faktiskt vara kaxig och säga att jag tycker att det är lite mysigt!! :) Tycker fortfarande att det är lite läskigt men inte på samma sätt som när jag är ensam om Ni förstår hur jag menar?

I dag har Lexie och jag hängt ute från morgon till kväll. KVALMIGT är ordet som beskriver den här dagen bäst. Man har riktigt känt hur åskan hängt i luften och faktiskt så har man hört den på håll nästan hela dagen!!



Då vi kom rätt sent i går kväll har jag inte gett mig till känna här riktigt än! Känner att jag, efter att ha haft fullt hus i ett par dagar, behöver ha lite "semester" och inte några måsten! Det blir ju gärna det annars när man kommer hem såhär till sin gamla hemstad och alla vill ses!

Hoppas Ni andra också haft en skön dag!

Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Ser att i var ute på Orust då var ni ju inte allt för långt ifrån oss;)

Underbara soliga dagar vi har haft!

Jisses ja rabarberpaj är livsfarligt!

Kika gärna in mina tradera auktioner via min blogg;)

2011-06-07 21:58:25
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Linda

VÄLKOMMEN TILL STORSTAN ;)

2011-06-08 09:49:43
URL: http://livetienlitenstad.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0