Alone!

I dag är Lexie och jag, för första gången, ensamma en lite längre stund. Classe har åkt ut till kusten för att fixa i ordning båten lite (som vi nog bestämt oss för att sälja) och eftersom det tar lite tid valde vi att stanna hemma i stället. Blir så bökigt med amning och grejer när man ska vara i ett båthus och greja. Dessutom är det ju inte sådär jättevarmt ute än och skulle vi följt med hade det blivit mycket liggande i vagnen för lilltösa vilket ju kanske inte är så himla kuligt kanske!




Men vi har klarat oss bra hittills måste jag säga även om frukosten intogs vid lunchtid idag. Nu är klockan 14:15 och jag har precis gett Lexie lite mat och tänkte ge mig ut på en liten promenad. Det är bara det att hon endast tog ena bröstet (innan hon somnade igen) vilket gör mig lite osäker på om hon snart vaknar och vill ha mat igen?

Men å andra sidan brukar hon ju sussa gott i vagnen så jag tror att jag ska göra mig i ordning nu å sticka ut faktiskt!

Kommentarer
Malin & Prinsessan

Tack söta du :)



Hoppas det gick bra att vara ensamma, men det gjorde det säkert!

2011-03-30 20:48:39
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0