Att sova på nätterna...

Lill skruttan sover helt okej på nätterna och jag ska förmodligen inte klaga..för det kunde vara värre. Men varför har hon en period på natten då hon PROMPT ska vara vaken? Hon vill inte ligga själv...och hon vill inte ha mat! Bara uppmärksamhet. :) Lite svårt när det enda man själv vill är att sova.



I natt får jag tacka Classe som heroiskt tog mes sig Sessan ner för att söva henne så att jag kunde få somna om! Hon somnade rätt fort och grejen är att det behövs så lite....men när man är trött så känns allt som världens projekt!!

Jag vet.. det är bara att vänja sig och det har jag gjort. Men jag tänker också passa på att njuta nu när vi är två som kan ta hand om den lilla skatten på natten! ♥

Kommentarer
catherine

Så fin hon är!

Snart hoppas jag kunna hålla min bebis!

:-)

kram kram

2011-03-19 09:45:19
URL: http://www.cathysplace.wordpress.com
Anna-sista helgen som gravid

Ja det är skönt när man är två. Söta bilder på er!

2011-03-19 11:02:17
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Therese- Mamma till Ameah

Ja passa på och njut nu när ni båda är hemma! Det kommer gå hur bra som helst när du är ensam också såklart men oj så skönt det är att vara två :) Jag brukar lämna Ameah, när hon är nyammad, uppe med Daniel så jag kan få sova i alla fall två timmar ensam innan det är dags för mat igen..



Hoppas att ni haft en trevlif lördag so far. Kram!

2011-03-19 17:36:09
URL: http://mylifeinthai.se
Linda C

Skönt så länge man är 2 såklart, men det kommer nog gå utmärkt även sen. När jag var som tröttast har båda mina fått sova bredvid mig, ammade nog flertalet ggr i sömnen liggandes =)

Hon är jättegullig!!=)

2011-03-20 06:51:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0