Besök!

I dag kommer delar av familjen från Karlskoga hit och hälsar på oss och det ska bli så kul att träffa dom.... även om dom nu inte kommer hit för min och Classes skull!! *ler*  Anar att jag inte behöver oroa mig över vem som ska ta hand om lillan idag då hon ju kommer vandra från famn till famn!

Det blir också första träffen med sina kusiner!!



Nä.. nu ska jag passa på att gå ner och göra mig i ordning. Har en ambition att vara klar innan lunch idag.... Ha ha.. Skruttan är nymatat och Classe har tagit över! Nu blir det quality time för Mia... Dusch...lite smink.. och något annat än glasögon och mysbraxa på! :)


Kommentarer
Sofie

Hej MiaPiaFia:-)



Grattis från hjärtat till din fina lilla tjej! hon är ljuvlig! jag har läst o tittat på bilderna och fällt en lyckotår... :)



Kramar Sofie

2011-03-19 14:30:31
URL: http://litendelavmig.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0