Bloggdesign!

Åhåå.. jag tittar igenom min blogg och tycker den ser så fruktansvärt TRÅKIG och TRIST ut. Vill göra "om och rätt" så att den liksom blir lite mysigare och intressantare att komma in och titta på.

Det var bara det där med orken att pilla med det.

När man (tyvärr) inte är något  datageni direkt tar allt så himla lång tid då man ju måste pröva sig fram hela tiden bland alla HTML koder eller vad det nu heter? Och ska man ens stanna kvar på Blogg.se eller ska man byta till något annat bloggnätverk.. eller kanske till och med byta till en egen domän?



Ja..just nu är det faktiskt det jag går runt och fundera på! Men jag hoppas ju såklart att Ni läsare inte tappar intresset pga det "taffliga" utseedet utan kommer tillbaka ändå!

Kommentarer
Janika

Jag tröttnade på att blogg.se alltid ska krångla eller ligga nere, så jag bytte till spotlife :) Hur nöjd som helst!

2011-03-20 11:08:11
URL: http://mumintrollska.spotlife.se
Johanna

Jag blev sambo med en it-konsult ;)... haha

Det vill säga att jag ropar på han så fort det blir problem..

2011-03-20 14:38:12
URL: http://www.johanna.4rok.se
joi

Jag gillar mama bloggen jättemkt!! lätt o fin. kram kram

2011-03-20 18:46:05
URL: http://blogg.mama.nu/missjoi
Angie

testa wordpress. de e bra!

2011-03-21 22:19:00
Angie

testa wordpress. de e bra!

2011-03-21 22:20:15
Angie

testa wordpress, ska vara bra, har jag hört!

2011-03-21 22:22:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0