För en vecka sen...

Ja..just det!! För en vecka sen...

Jag har ju ännu inte berättat om hur förlossningen gick till och heller inte skrivit något om hur den startade men jag kan säga till Er här och nu att jag i förra veckan slängde in några "fejk" inlägg för att ingen skulle fatta att något var på G!! Därav ett förvirrat inlägg om att jag skulle kolla på melodifestivalen på kvällen... men som ju faktiskt var på lördagen och INTE på fredagen! :)


Fredag vid 18:00 tiden ungefär...men någon bebis blev det inte den kvällen/natten...

Sessan är ju född i Lördags men redan på fredag kväll åkte vi in till förlossningen då jag haft förvärkar i nästan två dygn och i det sista med ungefär 1-3 minuter mellan gångerna!! Tyvärr hände inte så mycket mer den kvällen och vi valde att åka hem för att få sova lite. Fick med mig brickanyl (som ska minska värkarna) och sömntabletter hem för att kunna slappna av och just få sova. Gick sådär kan jag säga!!

Hur som helst så var det jag ville säga att jag för en vecka sen hade lilla tjejen i magen... medan jag nu har henne liggandes hos mig... UTANFÖR magen! ♥

Exakt hur allt gick till ska jag nog ta och berätta här framöver.... kanske inte i detalj helt och hållet men jag vet att Ni är många som är nyfikna och självklart ska jag dela med mig av vår resa...när jag får tid! :)

Kommentarer
Anna-sista helgen som gravid

Tänk vad livet förändras fort!

2011-03-18 22:54:00
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Kärlek till er <3

2011-03-19 17:43:07
URL: http://www.thistakes.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0