Just nu..

God morgon på Er!



Har precis kommit ner till soffan och försöker nu ge lillan lite mat men hon verkar inte så intresserad just nu och jag får väl lita på att hon blev mätt där uppe i sängen för en liten stund sen.

Jag gick ner för att Classe ska få sova lite till då han visst aldrig somnat om sen nattens/morgonens amning kl 05:00. Själv känner jag mig rätt så utvilad i dag måste jag säga då jag somnade 22:30 i går och endast varit vaken för tre amningar mellan dess.

Två nätter har nu gått då bebis somnat om på en gång efter hon ätit vilket ju är underbart!! MEN....det kan ju vända när som helst igen! Så jag tar inte ut något i förskott.

Vi hörs! :)

Kommentarer
Elin

Jag har oxå tänkt på att det är flera som har den pyjamasen:) Har ingen aning var den komme från för jag klickade hem den från tradera. Men söt är det:)



Oj du lät det gå 5 dagar me det där hemska toa-besöket. Ja det var ju inte kul direkt... Men nu är det me gjort! Förlossning + en liten till förlossning, haha.



Vad duktig du är som är så mkt ute och rör på dig! Jag har inte alls kommit igång me promenaderna... Inte ens provat vagnen ännu skäms lite. Men hoppas på att vädret håller i sig så får det nog bli en premiär tur i helgen:)

Kram på dig och söta lilla flickan:)

2011-03-23 10:06:39
URL: http://doncellita.blogg.se/
Ida

Hehe nej ta inte ut något i förskott, igår jublade jag att skruttan somnat i sängen sin till natten och då gick de bara 2min så vaknade hon:P

2011-03-23 10:30:33
URL: http://mrstongco.blogg.se/
Therese- Mamma till Ameah

Hoppas verkligen att det håller i sig så att er sessa får en utvilad mamma :D Håller tummarna för det!

2011-03-23 11:08:41
URL: http://mylifeinthai.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0