Musik ska byggas utav glädje

Lexie sitter i sin babysitter och lyssnar lite på musik medans jag försöker plocka undan lite här i lägenheten.



Klockan är inte ens lunch och jag har både hunnit duscha, tvättat håret och tagit på mig kläder. Smink däremot är en lyxvara för mitt ansikte nu för tiden. Har jag tur så kan jag i alla fall få på mig lite mascara så jag ser någe sånär pigg ut. :) Tacka vet jag brun utan sol också för ett solarium har jag ju inte sett sen Franko dog. (vad nu det är för en gubbe? men så säger man ju tydligen!!)

Ska bli så skönt när våren kommit igång på riktigt och solen lyser med sina varma strålar på mitt ansikte. Ska sitta på vår altan och bara ha det gött och bli sådär vårprickig och brun i ansiktet av solens första strålar. :) Underbart!

Nä, nu kommer Kippe hit för att "joina" oss på en liten promenad så nu får jag ta å göra i ordning lillan!
Hej så länge...

Kommentarer
Helena

Vet inte hur mångs ggr jag har sagt det, men hon e verkligen Super duper söt<3.



Hoppas att det går bra med naglarna:-)

KRAM

2011-03-29 12:31:10
Jenkan

Ja, det går inte att beskriva den kärleken som bara växer starkare för varje dag!!



Vilken söt liten prinsessa du har!

2011-03-29 13:45:47
URL: http://jenkan.se
Jenny

Så skönt hon ser ut att ligga.. Sötnosen!

2011-03-29 22:29:18
URL: http://jennyler.blogg.se/
frida

Håller me dej om att smink e fan lyx att ha på sej nu för tiden ;P haha.

Antingen orkar jag inte själv att ta på de, eller så får jag helt enkelt inte för Noel, då höjer han gärna rösten ifall de tar för lång tid att få komma ut i vagnen ;)

2011-03-30 22:08:55
URL: http://fritte.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0