Nattuggla!

I natt har det inte blivit många timmars sömn för mamma och pappa. Men eftersom jag just nu betyder allt för dom så kan dom inte ens vara liiite sura på mig för att jag inte gör som dom säger! :)



Nä, jag förstår faktiskt inte varför alla ungar ska slå till på att vara vakna när man egentligen skall sova?? Denna natten var skatten vaken mellan 02:10 - 05:00 typ. Först äter hon.. och sen ska hon liksom bara vara vaken.. Och nåde dig om du råkar lägga ner henne i sängen igen.

Det går ICKE!

Kommentarer
Sara - mamma till maja

EXAKT så gjorde Maja också. Skitjobbigt efter ett tag men det rättar till sig av sig själv. Maja var iallafall mest aktiv i magen på kvällen/natten när jag låg stilla... och det är ju samma rytm som hon har nu, men lär sig snart sakta men säkert nya rytmen utanför magen ;)

2011-03-20 10:52:54
URL: http://smileysara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0