Vart är dom?

När jag för ca en timma sen, vid 08:15, slog upp mina blå var det alldeles tomt i sängen!!



Först fick jag lite smått panik (sådär som man kan få när man är yrvaken ni vet).... men i samma sekund kom jag ju också på att älsklingen tog med sig lill älsklingen ner i morse vid 06.00 tiden då hon minsann absolut INTE skulle sova.

Jag somnade ju uppenbarligen om och är nu hyfsat utvilad för dagens aktiviteter. Nu tror jag minsann att jag ska gå upp och göra frukost på sängen åt min hjälte som gjorde så att jag fick några timmars skönhetssömn till i morse! ♥

Kommentarer
Timjan o Akleja

Oj vad härligt, sömn är man ju inte bortskämd med! Vår lille skrutt äter varannan timme så längre än så får jag aldrig sova... ;)



Kram

2011-03-24 20:50:54
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0