Nu så..

Då är datorn uppackad och bloggandet kan börja igen! Det har allt kliat lite i fingrarna på mig, samtidigt som jag känt att jag inte haft tid eller ork att blogga mitt i flytten! Lägenheten är tömd och städad så nu ligger allt krut på att få det beboeligt i huset!

Herregud vad kartonger det är alltså! :) Känns som att man aldrig ska bli klar.. Man vill ju liksom få till det bra från början så man inte måste hålla på att göra om sen. Men men.. det tar väl lite tid att bo in sig och trots att huset är i bra skick så finns det ALLTID saker som ska göras. Tapeter ska bytas.. golv ska slipas.. något ska målas...saker som ska köpas... och ja.. det finns ALLTID något att göra som sagt.

Tyvärr är jag en sån som vill få allt gjort PÅ EN GÅNG men måste nu inse att det inte går. Och så får jag kryp i kroppen när jag ser alla halvöppnade kartonger som aldrig blir uppackade! :) Tur att Classe är hemma tre veckor till! Det fina vädret hjälper ju inte heller till direkt då man ju inte ät gööörsugen på att vara inne...men vi försöker variera lite och så kan man ju greja lite på kvällarna i stället!

Nej.. nu får jag ta tag i något och inte sitta här och tjöta! Har ju även en del bloggar att läsa och kommentera också!!

Kommentarer
Therese- Mamma till Ameah

Ja det är ju så mysigt att få ligga utan blöja :) Spark, spark, haha!



vad skönt att ni är på plats nu och att lägenheten är tömd. Jag är precis likadan, vill ha allt i ordning på en gång. Jag får lite smått panik faktiskt av all "oreda".



Ska bli kul att få se lite mer av huset sen :)



Kram!

2011-05-09 20:38:34
URL: http://mylifeinthai.se
frida

Tråkigt när de är så ! De gick gööör segt för mej innan när jag skulle uppdatera, men de gick iaf tillslut hehe!

2011-05-09 23:13:42
URL: http://fritte.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0