Sjusovare!?

Vet Ni vad?

Klockan är 15:00 och jag har precis gått upp!! Eller ja.. jag har varit vaken tidigare å så men vid 11:30 kom Lexies farmor och hämtade henne och då var det jag som sprang in till sängen och tv:n!!

Orkade inte ens sätta mig i soffan utan sängen skulle det vara... och HERREGUD så gott det va att bara få ligga där i FRED utan en liten gymnast bredvid sig... Ni har ju sett hur hon håller på! :)

Glodde på reprisen av 4 stjärnos middag och efter det fanns det inget att titta på.. och vet Ni.... Då lade jag mig på sidan och somnade!! HALLELUJA MOMENT... när hände det senast liksom?



Det var ÄNNU skönare och nu känner jag mig helt underbart utvilad... eller ja.. kanske nästan lite föööör utvilad...Ni vet.. sådär så jag nästan kan tänka mig att gå tillbaka in sovrummet!

Och vet Ni en gång till.... Jag tror jag gört... det kanske har börjat nåt annat på tv:n nu!

Senare sticker vi ner till Classes päron (och lillan) för middag! Lyxdag gånger 2 eller?? :) Men hejsan hoppsan vad värd jag är detta känner jag!! Ha ha...

Kommentarer
Fia-mamma till Edison

Lät helt underbart!! Klart du är värd det! :D

2011-10-22 21:12:13
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Åh va härligt för dig...de är du sååå värd!!! :) varma kramar! gött med lyxmiddag ;)

2011-10-22 21:21:38
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0