En dag på havet!

I dag åkte vi ut till kusten för att titta till båten lite!

Att säsongen är över är det ingen tvekan om å det är sååååån skillnad alltså! Men jag måste säga att det ändå var väldigt härligt att komma ut på havet och få känna lite frisk havsluft!

Mer än så tänker jag inte skriva... visar lite bilder i stället! :)



Ja...så mycket mer har inte hänt i dag.... Har "piffat" lite här hemma å köpt en ny matta till vardagsrummet! Bilder kommer eftersom Ni är så himla ivriga... *ler* ..men Ni får inte allt på en gång då inte allt är HELT klart! :)

Kommentarer
Lajna

Jag får lite ångest av bilderna.. minns när jag blev tvingad ut på havet, vecka ut och vecka in på sommarloven.. extremt sjösjuk! hade jag inte varit det hade jag nog gillat att segla. Så lugnt och fridfullt ute på haven!



Sv: Tack! Jag ser fram emot att 30-års åldern :)



Ett tips är ett program som du gillar. Jag använder Movie Maker men det finns betydligt bättre program. Sen gäller det att hitta en låt du verkligen gillar och sen är det bara att klippa och klistra med bilder och filmklipp. Det är smidigt att klippa exakt så länge som man vill att sakerna ska visas och då blir det lättare att tajma till musiken. Men det tar ju några timmar att göra det riktigt fint :)

2011-09-02 23:17:24
URL: http://lajna.se
Evelina - mamma till Lucas

de där såg härligt ut :)

2011-09-04 08:11:46
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0