Höstblommor!

Lite höstmys på bordet!




Det blev massa dekorationer kvar i går efter dopet som jag nu tagit hand om å placerat ut lite här och var stans i huset! Några hamna som Ni ser på köksbordet!

Det är så kul och fint med blommor alltså!! Buketterna har jag satt i hop själv å jag tror nästan att det bor en liten florist någonstans där inne i mig. Skulle kunna gå "bananas" i en blomsterhandel alltså!

Nu menar jag inte att jag tycker det jag gör är skitsnyggt eller avancerat på något sätt... jag menar bara att jag tycker att det är väldigt kul att fixa å arrangera med olika färger,blommor och blad!

Kommentarer
Elin - Mamma till My

Åh vad mysigt! :D Fina färger!

2011-09-12 16:39:26
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

jättefint :) härligt med lite färg nu när de börjar bli gråare ute!

2011-09-12 22:41:18
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0