Så gick det!

Mycket riktigt vaknade lilla loppan vid 23:00 tiden i går och ville ha mat.. så också kl 02:45 och 06:15!

Efter morgonmålet var det två trötta tjejer som somnade om igen och sov till 08:45! :) Skönt!

Då jag visste att hon nu var mätt och pigg satte jag henne i hennes lekhörna så att jag själv kunde få plocka ur och i diskmaskinen och fixa ordning köket i allmänt!

Sen var det dags för mellis... då det blev en halv portion gröt och lite mangopuré! Sen var det inget roligt att mamma inte lekte med bebis längre utan protest utbröt! Satte henne då i babybjörnen så hon fick vara med å greja lite och då blev hon nöjd!

MEN.. så ringde farmor och frågade om hon skulle ta Lexie lite å ja.. det kunde ju inte kommit lägligare så jag klädde på Lexie å satte henne redo i vagnen! :)



Har precis fått i mig lite "brunch"...klockan är ju ändå 11:00...men ibland får jag prioritera att hinna annat än att äta frukost nu för tiden! :(

Nu är det dags att betala räkningarna (det är ju inte bara en när man har hus) å fortsätta städningen för vid 14:00 tiden är det dags för babysim.

Efterlängtat från Lexies sida tror jag då det ju var inställt förra veckan! Sen efter det hämtar vi upp min kusin som ska vara här tills i morgon!! Halleluja säger jag! :)

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

skönt med lite avlastning kan jag tänka mig eftersom du är ensam hemma. Farmor/mormor är guldvärda att ha då :)kramar

2011-09-28 18:11:41
URL: http://evelina84.blogg.se/
Therese- Mamma till Ameah

Härligt att farmorn ville mysa med Lexie. Avlastning är verkligen guld värd vissa stunder. Kram!

2011-09-28 21:19:34
URL: http://mylifeinthai.se
alexandra, mamma till Leo & bebis i magen

Har du testat ge Lexie välling? Leo vaknade också så ofta innan, men sen när vi började med välling sov han som en gud igenom hela natten :) Nu är han 10mån och han sover från 19-9 :) utvilade? Nja, man blir ju lätt bortskämd ;)

2011-09-29 09:30:22
URL: http://bakaenunge.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0