Slut på helgen!

Lexie (och hennes mamma) tackar så hjärtligt för alla krya på sig som hon fått och jag kan nu tala om att det nu är mycket bättre... såpass mycket bättre att jag inte ens tagit tempen i kväll!

I morse hade hon 37,8 så visst.. lite förhöjd var den men det har knappats påverkat Lexie som i dag mer och mer förvandlats till sig själv igen!

Dock äter hon fortfarande lite dåligt mitt lilla hjärta... hon som verkligen behöver äta upp sig lite... Men vi kommer igen! :)

Har glömt att nämna det men vi var på 6 månaders kontroll i måndags och jag tänkte lägga upp siffrorna för att jämföra å se med era andra små! :) Alltid kul även om jag tror att lilla LexieLoo är minst! ♥


Nu är helgen slut och mamma och Amanda har åkt hem!

Lite tomt blir det ju alltid när man haft besök men om någon är van med det så är det väl självaste JAG! :) Trots att Lexie haft feber och mest klängt på mamma så har vi haft en mysig helg med god mat och shopping! Sånt där som vi "tjejor" är så himla bra på Ni vet! :)



Nu börjar en ny vecka med nya utmaningar och jag/vi har en hel del att se fram mot!

Först ut (på tisdag) är Öppna Förskolan och gipsavgjutning... tätt följt av babysim.  Sen kommer min (ena) kusin Kristin hit onsdag till torsdag.. för att sedan på fredag bli avlöst av min fina vän Jessica! ♥

Även denna vecka kommer alltså att gå i ett rasande tempo och mitt bland allt detta är det tänkt att jag (på något sätt) ska kunna klämma in några träningspass också! :)

*PHEUW*

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

Härlig helg ni verkar ha haft :) Skönt att hon är på bättringsvägen. Fint kort på Lexie i badet :)



Du som har typ 100 timmar på dygnet hinner lätt allt du ska göra ;)

2011-09-25 21:46:05
URL: http://evelina84.blogg.se/
Carolina

Stackars Lexie som haft feber :( Inge kul alls ju. Skönt att det gick över så fort. Wilda hade ju också en sånt där skumt "feberdygn" förra helgen som också kom och gick snabbt och lustigt.

Jobbigt för dom små att ha så hög feber så det är väl tur att det bara varade så kort tid.



Tack för tipset om strumpbyxorna förresten. Ska hålla lite extra koll nästa gång de blir en tur på stan. Wilda behöver allt lite fler då hon bara äger två par, men desstu fler klänningar :)

2011-09-25 23:00:20
URL: http://bluppan.blogg.se/
Sara - Mamma till Maja

Låter som en mysig dag!

ja det är verkligen obegirpligt att hon varit så liten! det som är ännu roligare är att man säkert om bara några månader kommer se tillbaka på nutiden på samma vis.



:)

2011-09-25 23:32:33
URL: http://smileysara.blogg.se/
Timjanoakleja

Skönt att skruttan mår bättre! Låter som en fullspäckad vecka, vad kul med gipsavgjutning, det har jag oxå tänkt göra.



Kram

2011-09-26 04:31:01
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
Therese- Mamma till Ameah

Vad skönt att det gick över ganska fort för lillsnuttan :)



Jag som också har en liten tjej är himla nyfiken på stumpans vikt och längd.



Kram till Er!

2011-09-26 08:56:02
URL: http://mylifeinthai.se
Rebecka'

Hejhej!

Intressant blogg..

hur är det med dej idag då? :)



Hoppas att du får en fortsatt bra Måndag. kram

2011-09-26 10:06:44
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0