Det går framåt...

Vi håller på för fullt här hemma... Classe och vår "handyman" Kippe håller på i "Finska rummet" och jag har försökt att plocka undan lite här i röran.



Lexie körde jag ner till svärföräldrarna förut då hon promt ska hålla på att krypa in till grabbarna när hon är hemma. Svårt att hålla henne därifrån också då hon blir svin sur om hon inte får som hon vill och en grinig unge vet ju alla hur kul det är!? Så för att över huvud taget få något gjort här hemma blev hon iväg körd! :)

Men jag ska snart hämta henne för vi ska ju på babysim. Egentligen skulle det inte vara något i dag då det ju är sportlov här, men då "fröken" var sjuk en gång blev den en "ta igen dag" i dag i stället!


Som Ni ser har Lexie målarfärg på brallorna... :)

Nu ska jag arrangera om lite blommor som jag fick när jag fyllde. Två buketter ska bli en! Brukar nämligen göra det då inte alla blommor alltid "orkar" stå sig lika länge som andra! Tycker det är synd att behöva slänga en hel bukett när man kan ta till vara och få njuta lite extra av fina snittblommor!

Nu tog jag inga fina före bilder på buketterna men Ni kan få se resultatet av "plock ihop" buketten sen om Ni vill! :)


Kommentarer
Vendela

Hejhej,

efter att ha kollat på tidigare blogginlägg förstod jag hur finska rummet såg ut. Det var inte vackert. Men har potential att bli riktigt schyst med rätt färger och lite möbler. Vad används finska rummet till?



Jag jobbar på Byggla.se. Där kan du visa upp förvandlingen, se hur andra målar om och få tips och råd. Behöver du fråga hur man river tapeter bäst (jag har hört att stekspadar är väldigt bra!) eller vill ha pepp inför kommande renoveringar är Byggla finfint. Just nu har vi en målar/tapetsera-tävling du verkligen borde delta i. Låter det kul kan du maila mig så berättar jag mer. Du får en liten present om du är intresserad.

Lycka till med finska rummet!

Mvh

Vendela på Byggla

2012-02-23 10:14:10
Evelina - mamma till Lucas

men underbara lilla Lexie :) hihi vilken sötfis :) underbara tös!

2012-02-26 14:06:01
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0