Visst är det typiskt!

I morse bestämde sig visst min kropp att vakna före Lexie. Då vi sovit i samma säng i natt hade jag inte mycket svängrum att röra mig på och kunde därmed inte somna om. :( Gick i stället ut till Amanda som satt under ett täcke framför tv :n i väntan på att gå iväg till skolan!

- Jaja.. jag får ju i alla fall vara lite för mig själv här ute vid tv:n tänkte jag (kl 07:05..PHU)!

Sen kom Karin upp...min brors sambo...och frågade mig vad jag gjorde uppe? - Gå å lägg dig i min säng! Innan hon sagt klart meningen hade jag nog redan sprungit in i sovrummet och lagt mig! :) Men kunde jag somna? Nä... skulle inte tro det... så lätt skulle jag inte få det och lagom till att jag ändå börjar känna att snart... snart... ja.. då börjar ju Lexie att hojta till innifrån sovrummet bredvid såklart.



Är påväg upp, men hör att Karin redan är i rummet så jag gömmer mig så att Lexie inte ska få syn på mig och bli mammig. Går tillbaka in och lägger mig och somnar  i TYP 10 minuter ...eller om det ens var det!? :) Jaja... klockan börjar närma sig 09:00 och jag har ju i alla fall fått lega och vila lite!

Jag går upp och slås av att det är väldigt tyst... Vem sover inte då? Jo Lexie... på soffan!! Och hur somnade hon? Jo.. när Karin bytte blöja på henne!! HA... som ett slag i ansiktet... hon som brukar vara halvt hysterisk när jag ska byta på henne!!

Visst är det typiskt! :)

Kommentarer
Josefine - Mamma till Alva

hihihi så typiskt :) lustigt att hon somnade under blöjbyte ! här är det också smått hysteriskt när det gäller sånt ;)

2012-01-24 10:59:25
URL: http://emmajosefine.com
Pernilla - Mamma till Alwa

Det är väl så att de visar sin bästa sida när de är med någon annan ;) Många frågar mig och inte Alwa gråter något,men då ska de vara hemma hos oss när hon är trött eller hungrig så ska de få höra . haha .

Kram

2012-01-24 15:03:01
URL: http://alwag.blogg.se/
Emelie

Sådär är Lilly också, mig kan hon vara tjurig med men är hon med t.e.x farmor så är hon en solstråle hela tiden ;) Ungar är ju charmiga ;)

2012-01-24 18:59:15
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Therese- Mamma till Ameah

Himla, himla typiskt du!! Och märkligt att hon somnade om så lätt? Men skönt :)

2012-01-24 20:31:40
URL: http://mylifeinthai.se
Evelina - mamma till Lucas

ja men de är ju verkligen såååå typiskt! Jag vet att jag är så ibland om nätterna om Lucas får för sig att sova någorlunda bra....ja då ligger jag vaken o väntar på att han ska vakna :P Knäpp man är.



Har inte varit här inne på ett par dagar, har haft mycket att göra o fullt imorgon igen. Men jag saknade er så jag tänkte att ikväll innan jag plumsar i sängen så ska jag hälsa på er! Sagt o gjort! :) TADA nu är jag här! :D Friden är slut.



Varmaste kramarna till våra flickor :)

2012-01-25 22:18:51
URL: http://evelina84.blogg.se/
fatima

Så typiskt.. hoppas du fått sova bättre. Kramar.

2012-02-02 17:13:36
URL: http://www.mina-prinsar.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0