OBH Nordica by Björn Axén!

För ett tag sen tackade jag ja till ett erbjudande från Buzzador gällande att köpa ett "hårvårdspaket" till reducerat pris.

Paketet innehöll en plattång, en volymaster och en flexi curler.



Jag är ju en flitig användare av plattång då jag ju faktiskt har självlockigt hår i vanliga fall. Och tro mig.. jag har testat många dåliga plattänger i mina dar och tidigare faktiskt bara haft en favorit. Nu har jag en till!! Liten och smidig och även om det kanske tog lite längre tid att platta (då den som sagt inte är så bred) så är resultatet  super och håller länge!

Mitt hår blir aldrig fett och därför behöver jag inte tvätta det så ofta (men självklart tvättar jag det) och det jag upptäckt när jag använt denna plattång är att jag kan gå i flera dagar utan att behöva platta håret mer än första gången! :) Och alla vet ju vad det betyder... ett friskare hår! :)



Provade även volymastern... men fick nog inte riktigt in rätta knycken... men den ska jag absolut "utöva" lite mer då mitt hår blev alldeles livlöst efter att jag ammat Lexie. Gäller bara att man hittar tiden.

Å sist men inte minst Flexi curls... Ja.. som jag sa tidigare så har jag ju lockigt hår av naturen så dom har jag faktiskt inte provat å såg mer som en bonus. Men kanske tar jag och provar dom nån gång för att få lite annan form på lockarna.. eller så kommer jag ge bort dom! Men dom verkar oneklingen bra de också.

Å just det... man kan göra jättefina lockar med plattången också då den är perfekt rundad i kanterna!!

Så tummen upp för OBH Nordica och Björn Axén!

Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa

Jag har också en därifrån och den gick sönder, så måste köpa ny så kanske ska titta på denna :)

2012-06-14 15:51:35
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Jessica

Vill se dig oftare i utsläppt och lockigt hår :) Du är så fin vännen! Miss you! Kram

2012-06-16 09:59:56
URL: http://keckan.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Den där volymtången är min bästa vän!! Om jag inte skulle volyma till det så skulle jag se ut som en slickad katt i håret :P BLÄ! Men volymtången gör underverk för mitt annars volymlösa hår ;) hihi Så håller med, tummen upp!!!

2012-06-17 09:42:16
URL: http://evelina84.blogg.se/
Marie

Bra tips. Är ute efter en ny plattång så jag kanske ska satsa på denna då =)

2012-06-19 06:25:21
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0