En liten tur till Oslo!

Nä fy farao vad dålig jag har blivit på det här med att blogga...och faktiskt även att läsa bloggar! :(

Tid finnes ej.. eller jag tar mig rättare sagt inte tid. När sambon är borta skyller jag på det å när han är hemma så skyller jag på att det är så många andra saker som måste göras. Tror ändå att jag bloggar lite mer när han är borta då jag ju blir helt själv när Lexie gått och lagt sig och jag inte har någon annan att "umgås" med!

Och ja... tankarna går fortfarande kring att skaffa lösen... skaffa ny blogg... sluta helt!? Fast sluta vill jag ju egentligen inte göra... Är bara trött på det gamla liksom! Ny layout och lite nytt innehåll skulle inte skada! Börja om från början liksom!! Hummm.... Men nu skiter vi i det en stund!



I söndags drog vi i väg till Oslo bara sådär. Det var inte alls planerat men ett mycket bra drag från vår sida visade det sig.

Vi åkte upp på eftermiddagen och sov hos Classes ena bror och i går, måndag, spenderade vi hela dagen på Oslos gator innan vi till kvällen åkte hem igen. Vi skulle kunna stannat kvar en dag till, men då vi hade lite grejer bokade i dag så fick det räcka med en dag helt enkelt! :)

Älskar storstäder och man kan ju egentligen undra varför vi inte bor i någon då?? Men vi har det bra här.. i Trollhättan... och så tar vi små turer dit vi vill åka i stället! :) Vi blir lika sugna på att flytta varje gång... men så måste man ju även prioritera... och vi känner att vi hittat ett fint hus som vi tivs med, en lagom stor stad, nära till kusten och samtidigt närhet till Classes föräldrar och vänner!

Så vi blir kvar här ett tag till tror jag! Om vi inte flyttar utomlands!?! :)

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

Härligt med spontantripp :) förstår hur du tänker med bloggandet.... MEN GLÖM DÅ INTE BORT ATT JAG VILL HA LÖSENORDET!!! ;) hihi...om jag får ;) puss på dig skruttfia

2012-06-21 22:25:44
URL: http://evelina84.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0