Vi har besök!

Här är det lika dött som vanligt men tiden räcker liksom inte riktigt till plus att vi nu (i helgen) har besök av mamma och Olle som är och hälsar på från Karlskoga. Mysigt tycker vi!!

Lexie och jag har blivit firade och det var ju inte ETT paket Lexie fick direkt! :) Massa kläder, olika leksaker och en cykelhjälm som vi (faktiskt) var och köpte i dag. Å på tal om cykel så är det väl på tiden att visa min present från Classe!! :)




Rejäl men ändå sportig och cykelns ROLLS ROYCE om Ni frågar cykelhandlarna! Bara det bästa är bra nog! :)

Som Ni ser är cykeln redan använd då jag var tvungen att provåka en sväng innan cykelkorgen åkte på och nu fattas bara cykelsadeln, till Lexie, som vi ska hämta i veckan.... och nu jäklar ska här cyklas! :)

Är ni i köpartagen av (en riktigt bra) cykel så fråga efter denna... jag lovar att Ni INTE kommer ångra Er!

Men nog om det nu...

Helgen spenderas som sagt med (delar av) familjen och i kväll blir det väl Mello antar jag!! Mina favoriter (utan inbördes rangordning) är: Loreen, David Lindgren och Lisa Miskovzki... och som bubblare kommer Danny. Tyckte han sjöng lite falskt sist men hoppas att det blir bättre i dag. MEN..även en skräll kan slå in och som vinnare kanske vi får se Ranelid eller Flink koras!

Vilka har Ni som favvosar och/eller tror vinner?



Varför ta EN tomat när man kan ta tre? Och varför äta med haklapp när man kan äta utan? Inga roliga fläckar dom där tomatfläckarna! Men men.. det går att köpa nytt och på tal om det så har Lexie i dag shoppat loss på både jacka, skor, byxor, tröja och strumpor! :) Visar Er i senare inlägg!

Ha nu en bra lördag..å som sagt...vem vinner nu hela "Mello"(spektaklet)? :)

Kommentarer
Jenny L

Jag tänker ringa åtminstånne en gång på Loreen! Helt klart bäst! Sen kommer Molly...

2012-03-10 18:13:36
URL: http://jennyler.blogg.se/
Therese- Mamma till Ameah

Loreen var storfavoriten här hemma och det röstades, helt rätt låt som vann enligt oss då :) Och vilken fin present. Så underbart att cykla på vår och sommar!



och jag håller med Lexie, in med tomaterna bara ;)

KRAM!

2012-03-11 12:02:09
URL: http://mylifeinthai.se
Rocktjejen

Vilken snygg cykel! :)

Jag är på jakt på efter en ny cykel jag med, tror jag tar en från Biltema. :)

Ha en fin dag!

P.S: ja nu har du sett en bild på mig på f.b med såg jag... jag la ut den där med mest ironi. Ogillar glitter & glamour, så jag ville bara jävlas. ;)

Kram

2012-03-11 12:59:49
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
frida

Åhh va skoj me en cykel!! De vill jag oxå ha!!:) Speciellt nu när man har barn å dom kan åka med:P

Har inte haft en cykel sen jag var mhm 14 ?.. så undra om jag ens kan cykla fortfarande haha ;)

2012-03-12 12:45:02
URL: http://fritte.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0