En till dag att räkna av...

Ännu en dag med strålande sol och i dag har det till och med varit så varmt att man kunde tro att det var en dag mitt i juli! :)

Flashade upp min bleka kropp i en solstol, 1½ timma, och det räckte tydligen för att jag nu på kvällen, mer och mer, skulle förvandlas till en skär gris! (Hade faktiskt solkräm med mig ut.. men somnade) :)

Men underbart är kort, i detta fall, då det ska komma in sämre väder på fredag..dock får vi en dag till att njuta i morgon. Dagarna känns så mycket lättare när det är fint väder och jag har liksom inte tid att tänka på hur situationen ser ut just nu utan tar bara dagarna som dom kommer.

Vad vi ska fylla ut dessa veckor med är inte helt planerat...men småplaner finns! :)

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

Åh jag tänker på dig då o då! Du är så otroligt cool Mia. Ja nu har jag tagit tag i joggingen. De där vi pratade om. De känns bra, ska ut imorgon bitti igen. Hoppas att jag kan hålla i nu.



Underbara väder. Måste underlätta nu när i är ensamma igen... bra väder iaf. Typ... även om de inte ersätter något alls. Jag ska inta grisläge imorgon också. Rött blir brunt, eller? ;)



puss o kram o gonatt <3

2012-05-02 22:18:04
URL: http://evelina84.blogg.se/
Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Åh jag skulle också vilja somna i solen :) ska försöka hinna med att sola lite imorgon hade jag tänkt :))

2012-05-02 22:42:58
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Anna- Mamma och Socionom

Söta tjejen!:)

2012-05-04 08:13:40
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0