Utehäng!

Hinner som vanligt inte riktigt med att blogga när jag är här "hemma" och hälsar på men lite bilder tänkte jag ändå slänga in från gårdagen! Solen skiner även i dag och även om det inte är lika varmt som  förra veckan så njuter vi för fullt och försöker spendera några timmar ute!




I morgon åker vi hem med blandade känslor! :( Önskar SÅ att det kunde vara lite närmre mellan Trollhättan och Karlskoga. Både för min och Lexies skull! Veckorna när Classe är borta skulle inte ALLS kännas lika tomma och Lexie skulle inte gång på gång behöva "lära känna" sina nära och kära här på nytt och heller inte behöva vara så himla mammig under tiden vi är här.

Det släpper mer och mer för varje dag men nästa gång blir det samma sak igen. Vill ju att hon ska kunna känna sig lika trygg med min familj som med Classes! Men det kommer väl så småning om. Vi är ju en rätt stor familj här hemma och det är klart att det blir många ansikten att ta in för lilla loppan när vi varje dag träffar någon ny familjemedlem!

Så ja...vi åker som sagt hem med blandade känslor och vore det inte för att jag är uppbokad i morgon hade jag stannat kvar lite till! ♥


Kommentarer
Pernilla & Alwa

Vad söt hon är! :)

Hon springer omkring för fullt nu så mamma Mia får jaga? ;)



2012-05-07 15:47:30
URL: http://alwag.blogspot.com
Ida - mamma till Nova <3

Åh vilka goa bilder!

Kan tänka mig att det är skönt att komma hem emellanåt :)

Kram

2012-05-07 19:18:49
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Vilka underbara bilder där Mia, ursöta Lexie charmar soffan av mig :)

Kan du inte avboka imorgondagens sak?

2012-05-07 21:48:53
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

åh va tråkigt att ni måste åka hem... Men vilka underbara bilder :) så mycket lycka, kärlek o vår i dem! Fina ni!!!



Pussar o kramar <3

2012-05-07 22:38:52
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0