Fötterna på bordet!!

När Lexie började på förskolan trodde jag att jag lite oftare skulle kunna slänga upp fötterna på bordet, lite oftare, men jag ska säga Er att det tyvärr inte är någon vanlig syn här hemma.
 
 
Alltid är det något som ska gröas (ni vet ju hur det är)... Visst... nu slipper jag göra dessa saker utan gnäll och stress men ändå... det skulle vara så himla skönt att komma hem och känna att jag inte behövde göra en massa saker utan bara lägga mig i soffan och glo på tv en förmiddag!!
 
Jag vet att det är nu jag måste passa på...för om 2½ månad är det kört!! Då är det ju plötsligt inte bara mig själv, Lexie och huset jag måste sköta om.... för då är ju liten här också. Å ja... jag förstår om Ni undrar hur vi tänkt här egentligen.... haha.. när jag klagar på att jag inte hinner vila nu... I bland undrar jag detsamma ska jag tala om för Er men jag intalar också mig själv att det kommer gå bra... även om det många dagar säkert kommer bli förjävla tufft rent ut sagt!!
 
Nätterna jag sovit en hel natt sen Lexie föddes kan jag nog räkna på en hand (tyvärr) och inte lär det komma så många tillfällen framöver heller då man nu börjar vakna av pyret i magen också. Å sen... ja.. sen börjar bebislivet igen. Men om några år... DÅ.... då ska jag sova!!! ;)

Kommentarer
Maria

Det kan ju faktiskt vara så att bebis kommer sova på nätterna, alla barn är ju inte sådana som vaknar ofta. Men mindre att göra lär det knappast bli i alla fall

Svar: Ja, så kan det mycket väl bli, men inte dom första månaderna tror jag!! Ingen mer än jag hoppas på en sovande bebis på nätterna då jag som sagt inte varit bortkämd med det! :)
Mia

2012-09-05 12:42:20
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se
Evelina - mamma till Lucas

Ja fy tusan va du kommer att ha o göra! shit!!... (oj va peppande de blev...) hahaha! MEN jag tror du fixar de. Skittufft alltsom oftast men de kommer att ge så mycket mer :) puss på er <3<3

2012-09-05 21:54:01
URL: http://evelina84.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0