Hemkomst och lyxfrukost!

Ja, i går kom han ju hem, the sailor, som dom flesta vet!! 
 
Å han gjorde det till en uppskattad överraskning då han kom hem tidigare än planerat. Så när jag och Lexie gled in på garageuppfarten efter vattengympan stod han där... och jag som trodde han först skulle dyka upp runt midnatt!!
 
Snacka om förvånad... höll ju nästan på att köra in i grannens häck. :)
 
Hur som helst så fyllde han ju år i måndags och som första morgonen hemma blev det såklart frukost på sängen såhär lite i efterskott!!
 
 
Att jag blev glad över att ha killen hemma igen är inget mot vad Lexie blev!! Jag tittade bak i spegeln på Lexie i bilen å såg hur hon sken upp som en sol. PAPPA.... sa hon å tog ut tutten.. (som hon brukar göra när dom pratar videosamtal). Mina ögon började ju såklart vattnas och att se sin unge så glad går inte att beskriva.
 
Väl ute ur bilen blev hon lite blyg i några sekunder... svårt för henne att förstå att pappa inte längre sitter i mobilen... utan att han nu står framför henne...men det släppte som sagt vädligt fort!  Och jag kan säga Er att Lexie inte släppte sin pappa med blicken en sekund i går kväll. Dit pappa gick... ja.. dit gick Lexie!!! Och när det var dags för läggdags (vilket ju blev lite senare än vanligt för Lexie) så var familjen rätt trött och vi slumrade till alla tre tror jag... dock vaknade jag till... och där låg mina fina som sov så skönt å tätt intill varandra!! ♥
 
Underbart att vi nu är tillsammans igen å jag känner redan hur energin börjar komma tillbaka igen!!

Kommentarer
Maria

Härligt att få ha familjen samlad igen. Mys och njut nu! Så glad att få ha min sailor hemma åtta veckor till och att jag bara ska jobba åtta dagar av de veckorna. Ser verkligen inte fram emot den tiden när Sonja kommer förstå att pappa är borta. Märker redan nu när jag kommer hem från jobbet att hon är lite reserverad till en början.

2012-09-19 22:30:30
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se
Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Åh så härligt att familjen är samlad!

Kram

2012-09-19 22:36:38
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Linduz

Lycka. Ja det är det ordet jag får fram.
Härligt för er alla tre. =)
Kram

2012-09-19 23:32:12
URL: http://linduz.bloggplatsen.se
♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

hur länge är han ute när han åker hemifrån?
hur kommer ni göra sen när bebis nr 2 kommer? kommer han ändå va iväg eller är han hemma mer då?
Kram

Svar: Han är borta fyra veckor och då även hemma 4 veckor. Jätteskönt!! :)
När nummer 2 kommer så är han hemma lite längre...6 veckor för att bara vara ute 2 veckor (första omgången) å sen hemma 4 veckor igen! Efter det hoppas jag/vi att man hittat någon slags rutin och så får vi utgå från det. Men som det ser ut nu så är det ingen plan på att han ska sluta!! :)
Mia

2012-09-20 12:41:38
URL: http://melissasprinsar.com
Sara och Charlie

Underbar läsning :D Förstår att hon blev lycklig, lillsnuttan! Njut så mycket ni kan nu <3

2012-09-20 20:53:21
URL: http://sarasland.com
Jenny L

Shit! Jag vill också fylla år o bo med er om man får en sån där fin frukost då. :)

Svar: ja, det är såhär vi har det så välkommen i juni...eller juli.. när det nu är du fyller!! :)
Mia

2012-09-20 22:18:48
URL: http://jennyler.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0