En helg utan Lexie!!!

Ja, Ni som följer mig på Instagram (miapiafias) vet ju att jag och Noelle fått (nästan) hela helgen tilsammans ENSAMMA!! 
 
Och med risk för att reta upp  vissa läsare.... kan jag tala om för Er att jag.... KNAPPT längtat efter Lexie över huvud taget!! 
 
 
Men så här i efter hand ska Ni veta.... att hon inte längtat eftet oss (mig) heller!!
 
Så det så!!
 
MEN... nu är vi i alla fall samlade.... Jag, Lexie och Noelle!!! Å visst är det underbart!!! ♥ Hur skulle egentligen mitt liv sett ut utan just Lexieloo...
 
(....och jaaa... även Noelle såklart!!) :)

Kommentarer
Maria Berndtsson

Mysigt att få lite egentid med bara Noelle. Behövde ni nog båda två kan jag tänka mig. Skönt att Lexie haft det så bra med. Klart att det är skönt att få slippa busbarnen ibland och även om jag saknar Sonja mycket mindre nu . än när hon var mindre, när vi lämnar henne hos barnvakt så är det ändå mys att vara samlad hela familjen igen

2013-04-28 22:00:27
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Amen tusan att jag skulle vara så tidig att kommentera just detta inlägg... jag som brukar älska sånna här inlägg o deras knäppa kommentarer under ;) HAHAHAHA :) Jag får väl helt enkelt återkomma o se hur spydigheterna kommer att hagla här inne ;)

Nä då...! Så klart att Lexie inte har saknat er de minsta. En morsa som tjatar o en syrra som gnäller o bajsar, va är de o hänga i julgranen egentligen när man kan bli bortskämd :) Helt rätt av er!!! :)

Puss på er mina tre små goa grisar ;) hihi....

2013-04-28 22:12:08
URL: http://evelina84.blogg.se/
Carolina

Och den känslan kommer för att man vet att de stora har det så bra på sitt håll. Den känslan skall man unna sig att njuta av.

Viggo brukar va hos min pappa en helg när Daniel är till sjöss... De älskar att ha honom där, o han älskar all uppmärksamhet och hästarna :) han skriker neeej när han ska hem.

Tycker det är bra att uppmuntra och låta barnen ha en "egen värld" om de är sugna på det. Där verkar Viggo o Lexie va lika, kanske just för att de är uppvuxna som de är, de små sjömansungarna.

O dessa små... Skönt med bebis-kvalitetstid...och visst undar man hur d kunde va jobbigt med en ;-)

O snart kommer ju er pappi hem, wihoo! (Inte alls avis)
Stor kram!

2013-04-28 22:42:46
URL: http://Sjomansfamiljen.blogg.se
Carolina

Ett litet tillägg... Vad gjorde vi för ca 2,5 år sedan när vi bodde i lägenhet, utan barn och mannen var till sjöss?

2013-04-28 22:44:06
URL: http://Sjomansfamiljen.blogg.se
Linduz

Tror att Lexie hade en bra helg i din hemstad. Bara bra för alla parter att sakna varandra (säger jag som inte har barn) men vet hur saknaden är bra.
Skönt för Noelle & ha egentid.

Kram på dig vännen, får jag säga så? ;-)

2013-04-28 23:20:06
URL: http://linduz.bloggplatsen.se
På Selmas gata-inredning, DIY

Det är väl jättebra att Lexie har en miljö där hon kan känna sig fullkomligt trygg och där du som mamma kan känna dig lika förvissad om att hon har det toppen! Ibland behöver man verkligen få ett break!

2013-04-30 12:25:46
URL: http://selmasgata.blogspot.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0