Vi stack till Karlskoga!

Efter många om och men stack jag, Lexie och Noelle till Karlskoga efter lunch! Det har varit funderingar hit och dit ang. om jag skulle "orka" åka hit denna omgång! Å med att orka menar jag med allt som är runt omkring när man är på redande fot! Dessutom hände något med tvättmaskinen i förrgår och mitt tålamod och min energi drog ner mig till botten!

Tänkte att jag skulle skita i allt men nu är vi här! Hoppas få några sköna dagar med familjen och slippa all stress med städ, tvätt, plock, disk och mat hela dagarna! I stället hoppas jag på lite ny energi och som det ser ut nu så stannar Lexie kvar över helgen medan jag och Noelle åker hem!

Men inget är bestämt än.. Vi tar dagarna som dom kommer! Men till veckan måste vi vara hemma igen då schemat är fullproppat! Å så är det ju även veckan då det är hemkomst för papi! ;) Hurra för det!!


Kommentarer
Maria Berndtsson

Skönt att kunna få lite avlastning kan du behöva. Skönt att få lite tid med bara Noelle med. Lexie kommer ju helt klart ha fullt upp med kusiner och få full uppmärksamhet ändå. Hoppas ni får ordning på tvättmaskinen, vet hur det är och den är ju helt klart bra att ha

2013-04-24 11:37:59
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
emma

Hej!

Har följt din blogg ett tag nu men tror inte att jag kommenterat tidigare (tror, jag är ju rätt förvirrad av mig :-) )
Men jag har tänkt mycket på hur det är för dig som är ensam hemma så långa perioder, försökt sätt mig in i hur det skulle vara men tror det är svårt när man inte lever i det... det är så att min sambo söker jobb på oljerigg vilket skulle innebära att han var borta 2 veckort och hemma 3 eller 4 (tror det är lite olika hur det är) Det dumma är att det är ganska svårt att få komma ut och att man i början kan få räkna med att få jobba mer (det är alltså svårt att få en fast rotation och skulle kunna bli så att han bara är hemma en vecka elker några dagar. Även åt andra hållet så klart att han är hemma flera veckor.
Han har velat detta länge och jag tycker han försöka komma ut för att seom det är något för honom. jag tror han skulle ångra sig om han inte gjorde det men blir lite nervös för min egen del :-)
jag drömmer ju om fler barn och hur skulle det bli om han är mycket borta osv. Sen funderar nog han mycket på hur det skulle vara att vara borta från en så liten längre perioder... Vet inte vad jag vill med denna kommentaren egentligen, kanske att någon ska säga til mig hur jag ska tänka :p Säga att det är tufft men att det inte är några problem kanske? haha

Tack för en härlig blogg i allafall!


Svar: Åhååå va kul att du då vill kommentera nu!! Jag ska svara dig ordentligt någon dag här i veckan då jag har lite tid över!! Men oj så glad jag är att du ändå vill ha "tips" från mig!! :) Kram så länge!!
Mia

2013-04-25 13:30:47
URL: http://www.arrogantdogs.blogspot.com
Evelina Sidenbäck

Goa fisungar :) hihi...

Å snart är mami o papi o barna samlade igen :) hahahaha <3

2013-04-28 22:14:41
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0