Vilket väder!

Å så var ännu en helg avbockad. 
 
Fredagkvällen bjöd på AW för min del och kidsen fick mysa till det hos farmor och farfar. Båda skötte sig jättebra och när jag fick ett sms där det stod att dom somnat var det bara att köra på å ha kul. Å kul var det att komma ut lite. Var ju ett tag sen man var ute på krogen liksom... om man nu inte räknat med torsdagsquizet som jag och mammorna går på i bland.
 
Svärföräldrarna bor inne i stan så lättast för mig var att sova där efterso barnen var där. Detta innebar ju att det inte direkt blev nån sovmorgon för mig men vad gjorde det när det var så fint väder ute? Både i går, lördag, och i dag, söndag, har det varit helt underbart väder och vi har verkligen varit ute HELA dagarna!!
 
I dag blev det en lite utflykt in till Uddevalla och "deras" strandpromenad.. och efter det åkte vi även upp till Emaus som ligger i närheten. Det är en gård med lite djur och en ganska stor lekplats. Man kan rida på hästar och klappa kaniner bla. Å så går det runt en stor fet gris mitt bland alla! Haha... Jätte mysigt och väldigt populärt hos barnfamiljer som Ni kan förstå! :)
 
 
Nu är det god natt efter två nätter med minimalt med sömn. Natten som var sov jag endast tre (osammanhängande) timmar. Larmet till bilen gick 6 ggr mitt i natten och mellan och efter det kunde jag inte somna om. Sen vaknade Lexie... och sen Noelle som även bestämde sig för att vara vaken en timma. När kl var 04:00 kollade jag sista gången på lockan för att sedan vakna igen kl 05:30 för att amma Noelle. Efter det somnade jag om å vaknade igen 07:30 då Lexie tyckte det var dags att gå upp!
 
Hur jag klarat dagen vet jag inte... men detta väder ger mer energi än vad man kan tro! Nu håller vi tummarna på att inget larm på bilen går och att vi alla tre får sova!!! 

Kommentarer
Anonym

Åh, vad härligt det ser ut. Vi har mest suttit inne trots det fina vädret tyvärr. Blir så med en liten sjukling men några timmars sol har vi fått

2013-04-22 11:10:45
Maria Berndtsson

Var ju inte meningen att vara anonym på föregående kommentar

2013-04-22 11:14:14
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Shit va härligt att höra att du blir rastad ibland. Att du får komma ur din mammabubbla o bara vara Mia :) Du kan behöva få parta loss lite :)

Ja en helg med helt fantastiskt väder har vi verkligen haft :) så vem bryr sig om sovmorgon dessa dar?! ;) Bilderna här ovan är ju bara helt underbara :) hihi... blir så glad av dem så de spritter i kroppen av vårfeeling :)

NÄ nu hoppas vi på att du slipper larmet o att ni får sova lite... Stor kram till goaste Mia

2013-04-22 20:09:56
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0