En bra start!

Vilka härliga dagar vi haft sen Classe kom hem i Torsdags. Kunde inte ha startat bättre! Först tänkte vi bara åka ut över helgen men då vädret varit så bra stannade vi några dagar extra. Men i eftermiddag/kväll åker vi hemåt igen för att i helgen ge oss ut på nya äventyr...

Ni som följer oss via instagram har ju sett dessa bilder men då detta är ett mobilinlägg blir det de bilderna jag får visa här också... Fast i ett litet kollage! ;)

Åh ja... Härliga dagar har det som sagt varit...


Kommentarer
Frusol

Ni ser verkligen ut att ha det helt underbart, själv stressar jag konstant mellan disken, tvätten, dagislämningar/hämtningar och amningar konstans känns det som. Hur kan det vara sån skillnad när man är två? fast det vet ju du allt om....
Det jag skulle säga var att ta vara på tiden ordentligt och fortsätt gärna fresta oss med din solnedgångar hur mkt du vill :-) Det unnar jag er verkligen.
Syns i cyber rymden!
Kram Frusol

2013-08-28 16:36:19
URL: http://frusol.blogspot.se
Evelina Sidenbäck

Helt underbart!! Tänk, de fanns nog en tanke med detta väder lagom till C kom hem :) Perfekt!! Jag unnar er de alla gånger om.

Spännande...hoppas helgen blir riktigt bra :)

Här har vi haft sminkparty ikväll! Ska ta min party sida o smyga in i sovrummet med piskan ;) hahaha
puss o sov gott

2013-08-28 22:13:44
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0