Årets Julkort!

Jorå så att.... :) I dag var det alltså dags att plåta de årliga julkorten. Ja.. det är ju sånt vi småbarnsföräldrar tycker är roligt i alla fall... och en och annan släkting då förståds!
 
Men jag visste ju redan innan att det var dössdömt då jag ju knappt kan fota dom "i det dagliga". Å att då försöka få dom att göra som jag vill .... Ja...det blev precis som jag trodde! :)
 
Smakprov? Visst... men resultatet får Ni inte se... för det kommer i brevlådan och på bloggen längre fram för Er som inte får den äran att få Lexie oc Noelle i lådan! ;)
 
 
Undrar om man kan få mer nochalanta barn... haha... å jag kan nog inte ens räkna till hur många gånger Noelle drog av sig sin tomteluva!! 
 
Men barn är barn och såhär är det... det går inte att säga till dom att göra si eller så... och det är väl lite det som är det charmiga med barn... men det kunde u vart roligt om man fick ett kort där båda bär luva, tittar in i kameran, sitter still och LER!!! :)
 
Om jag lyckades...  !?  Det återstå att se... ;)

Kommentarer
Maria Berndtsson

Haha, underbart! Hade liknande resultat här. Sigrid låg väl still men Sonja for runt och drog av luva på både sig och syrran och skulle av någon anledning prompt sätta på linsskyddet på kameran.Får se om jag orkar göra ett nytt försök

Svar: Jag orkar det då inte,,, i alla fall!! :) Men jag tror att du kommer orka som ändå bara har "en" att försöka vara still!!! Men nej.. förra årets julkort blev inte heller perfekta även om Noelle var liten och jag gjorde otaliga försök!! :) Men varför måste de vara perfekta egentligen? Haha...
Mia

2013-12-09 20:22:35
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Maria Berndtsson

Nej helt perfekta behöver de inte vara men helst vill jag i alla fall ha med två barn och att bådas ansikten ska synas

2013-12-09 21:50:04
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Hahaha underbara ungar!!!

Jag har inte ens försökt ta kort på. Asså jag är en sån där värdelös person som inte skickar julkort ens. Orka. ;) Även om de skulle vara kul att få skicka lite skrytkort med ungen på....

Gillar hellre charm i korten än perfekta :)

Jag hoppas för övrigt att jag har den äran...eller jag tar de förgivet!!! (Så har du nu inte skickat något så är de lika bra att du gör de). ;) HAHAHA!!

2013-12-11 19:29:25
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0