K A L A S

I dag går första av två kalas i helgen av stapeln!! Hela tjocka släkten från Karlskoga kommer och barnens kusiner kom redan i går så här är det full fart ska Ni veta. Att städa känns ogjort om jag säger så.... Men när vi käkat frukost funderar jag på om vi inte ska skicka ut barnenså vi kan köra det sista finliret så att säga! :)
 
Även Classes familj kommer i dag och vi blir närmre 20 pers! I morgon blir vi inte fullt så många men tillsammans med barn och föräldrar från gatan kommer det bli tillräckligt kan jag lova!! Haha.. Lexies första barnkalas... ska bli kul!  :)
 

 
Nä... nu har jag inte tid att sitta här som Ni förstår och snart får jag väl skäll för att jag inte hjälper till! ;)
 
Hoppas Ni får en fin lördag!

Kommentarer
Maria Berndtsson

Åh, så spännande med första barnkalaset! Jag längtar lite tills dess. Och det är inte så pjåkigt med 20 pers som firar en heller!

2013-03-16 11:35:03
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

En riktig kalashelg alltså! Hoppas att ni får det toppen och städa/greja inte ihjäl er nu!

Kram

2013-03-16 12:09:18
URL: http://mammatillfem.wordpress.com
Evelina - mamma till Lucas

Åh underbara unge!! Vilken lycka i de där ögonen :) Verkligen härligt med ordentligt firande. Hoppas ni får en underbart galen helg med släkt o vänner! Puss o kram o ballonger från oss ❤

2013-03-16 13:57:30
URL: http://evelina84.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0