Dagarna som gått!

Ja, som Ni ju många vet så kom ju barnens pappa hem i tosdagskväll. Lexie öppnade dörren och sprang in i tillbaka in i huset med ett glädjeskrik. Även det sedvanliga (tillgjorda) "fallet" fick hon också till. Men efter det fick pappa en lååång kram å så var allt som vanligt igen. Eller ja.. en något ännu mer speedad Lexie var det nog men inga kostigheter och det känns ju alltid skönt när vi ändå lever som vi gör! :)
 
Men sen då... jo... sen ha det gått i ett här hemma. Hela fredagen gick åt till att städa, handla och leka med barnen för att på lördag förbereda det sista inför dopet och alla gäster som vi skulle  ha här hemma. Allt gick hur bra som helst och vi tackar såklat alla inblandande som gjorde denna dag så fantastisk som den bara kunde bli. (Få bli ett eget inlägg om dopet)
 
 
Lördagen försvann å så blev det söndag och då var det dags för båten att få sig en rejäl omgång... och ja... det tar tid när den stått en hel vinter. Orkar inte gå in på allt här och jag tor faktiskt inte att Ni är specciellt intreserade, heller, av just vad....men det tar tid kan jag lova. Även gårdagen och dagen har/kommer att spenderas ute i det vackra vädret där tädgården måste "rustas upp" och arbetet med båten fortsätter! Det är ju så underbart när man kan springa lite ut och in som man vill utan att behöva ta av och på en massa kläder hela tiden.
 
Men glädjen verkar vara kortvarig då det visst blir sämre i mogon igen. Därför får vi njuta så gott vi kan  i dag...som för övrigt verkar bli den varmaste dagen hittils i år!
 
 

Kommentarer
Maria Berndtsson

Härligt speedad Lexie på dessa bilderna!

2013-05-07 19:59:02
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Åh jag ryser hela jag när du beskriver Lexies glädjedans :) De är så de tränger på en liten tår samtidigt som jag sitter med världens största leende... Ser för övrigt jätteknasigt ut här i min ensamhet.

Gick precis upp, har satt mig i soffan för att vänta på att Peter junior ska vakna så vi kan ge oss ut o springa :P Min tonåring ligger alltså o sover o hoppsan nu kom visst Peter upp också. Hahahaha... bra märkligt de här. Puss på er flickor, visst är väl sommaren här för att stanna??? För alltid??

2013-05-11 07:52:18
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0