Noelle 5 månader

Liten blir stor...eller rättare sagt större! :)
 
 
Ja, tidigare i veckan var det dags för vaccination och 5 månaders kontroll för Noelle. Sprutorna gick bra och jag kan inte säga att jag märkte någon skillnad på henne, vare sig, under dagen, kvällen eller natten. Mycket skönt då man ju inte vill se sina barn febriga och "hängiga".
 
Upp i vikt hade hon också gått och längden växer hon på också!!
 
Vikt: 6495 gram
Längd: 65 cm
 
För att jag tycker att det är lite roligt, att jämföra, så skriver jag även in Lexies siffror vid den tidpunkten
 
Vikt: 5700 gram
Längd: 65,5 cm
 
Och när vi ändå var där passade jag även på att ta en liten kontrollvikt på Lexie och ÄNTLIGEN har hon spräckt 10 kilos gränsen! ;)
 
Med råge dessutom (höhö) Nu väger hon nämligen 10,6 kilo och är 85 kort/lång!  Det Ni!! :)
 
 
Älskade ungar!!! ♥
 
Mamma vill stoppa tiden en liten stund!!

Kommentarer
Maria Berndtsson

Herregud har hon redan hunnit bli fem månader. Det går verkligen galet fort. Skiljde ju inte så mycket på längden på dem men vikten. Lexie är verkligen inte stor inte, Sonja är snart ikapp på vikten där tror jag men inte riktigt på längden än fast jag tror hon närmar sig 80 cm nu.

2013-05-03 15:54:44
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

MEN jag håller med!!!! Stanna tiden för bövelen!! :) Asså de händer så mycket så de är knappt att man hinner njuta här o nu.... Mina fina flickor...de är ni de!

Hihi Lucas är typ lika lång som Lexie o väger lika mycket ungefär...har inte riktigt koll nu, han väger kanske något mer. Men jag är lång så jag kan verkligen se att han fått de av mig. Han har fått mina långa ben, märks när jag köper kläder hahaha... Annars kan man säga att han är en kopia av sin far... inte mycket annat som kopplar oss samman ;) Men jag födde honom faktiskt, de gjorde jag!.....Tror jag! :P

2013-05-11 07:48:29
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0