Noelle och jag...i dag! :)

Nu börjar även dom "små" liven att kräva att det händer lite grejer under dagarna. Nästan så att man glömt bort att så små också behöver aktiveras. Herregud... med Lexie var jag massor på Öppna Förskolan, gick på sångstunder och hängde med "mammagruppen"! Annars hade jag blivit tokig med den energin som hon hade. :)
 
Noelle är precis likadan, men med nummer två har man kanske inte riktigt samma behov av att träffa andra lika mycket som med första... dessutom känner jag att tiden inte alltid heller räcker till. Nu är det mer för Noelles skull än min så nästa vecka tänkte jag kanske ta ett besök på ÖF igen. 
 
Men bara för att vi inte flänger fram och tillbaka, överallt, betyder ju inte det att vi inte gör något!! :)  Idag gav vi oss ut själva en stund, innan lunch, medan Lexie var på dagis och vi hann vara ute en timma innan magarna började kurra på oss. :)
 
 
Fullt ös medvetslös... ♥
 

Kommentarer
Linduz

Fina bilder på fina personer. :)
Tycker att Noelle är lik dig. Lexie är mer lik Classe. :)

2013-10-10 00:15:32
URL: http://linduz.bloggplatsen.se
Maria Berndtsson

Är ju rätt gott att vara hemmavid men som sagt det hindrar inte att man aktiverar sig. Fast det är ju ganska mycket enklare att göra när det är varmt och gott ute än när det är smällkall vinter :)

2013-10-10 17:14:15
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Åh :) Blir helt kär!! Söta unge. Ja tänk att de där små liven faktiskt behöver aktiveras! Hallå, kan de inte fixa något själva eller?!

Ja jag funderar mkt på hur min kommande mammaledighet kommer att se ut till skillnad från den med Lucas... kan tänka mig att de blir som du skriver...

puss på dig puman

2013-10-11 22:29:49
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0