So far...

Dagen i dag började redan 05:50 för vissa här i hushållet... eller ja.. rättare sagt för alla. Noelle vakna och Lexie och jag hade inte direkt något val än att ta oss upp! Lexie kan allt sova längre men när hon väl vaknar är hon på ett strålande humör och sätter gärna i gång dagen...först med lite bompa och välling i sängen för att sedan sprina in i sitt rum för att leka. Noelle och jag hänger givetvis på!  Vi hänger i vått och torrt alla tre kan man säga. :)

Lexie lämnades på dagis i vanlig ordning vid 08:30 och i dag tog hon trehjulingen dit. Gick ju hur bra som helst... men jag tycker nog att hon är värd en cykel när hon visat hur duktig hon är... och framförallt vad roligt hon tycker att det är. :)

Nu ska jag och Noelle ge oss av ner mot stan.... jag ska träna och Noelle ska lämnas på barnpassningen. Sen är det direkt till dagis som gäller för att hämta Lexie... så här går det undan minsann!!

 
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Maria Berndtsson

Så glad att Sonja inte visar så morgontidiga tendenser, får väl se sen om en månad hur det ser ut då ;) Fast just nu så vaknar jag oftast runt fem för att jag måste kissa, någon liten möblerar om magen eller helt enkelt för att jag bara har ont *suck* Tycker du är grym med träningen nu kör hårt!!!

2013-10-10 17:06:30
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Underbar bild!

Heja Lexie som är så stor att hon cyklar själv. Nästan så du "slipper" lämna henne. Sen ber du bara fröknarna att skicka iväg henne när de är dags för hemgång! Sjukt bra tips om jag får säga de själv! Som alltid.... :)

2013-10-11 22:32:26
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0