Kalas hela dagen lång!

I morse blev det frukost på sängen här hemma.  Pappa fyller år!!
 
Morgontrött som jag är ramlade jag ur sängen tidigt i ottan i hopp om att jag skulle få greja i ordning allt själv innan alla skulle vakna. Tji fick jag.
 
När Noelle märker att jag går... eller vaknar av att jag är borta... ja.. då ska inte hon heller sova mer. Så sagt och gjort fick jag gå in och hämta henne och göra det bästa jag kunde av frukosten för att inte resten av familjen skulle vakna. :) Men den enda som egentligen sov var väl Lexie som vaknade som en yrboll när jag och Noelle kom in och sjöng. 
 
Däremot är hon nästan alltid pigg och glad när hon vaknar och frukost på sängen är ju inte varje dag så det var inga problem denna morgonen heller. :)
 
Dock blev ju inte frukosten så lyxig som jag hade tänkt då Noelle inte nöjde sig med att sitta på golvet eller i sin stol... utan med henne hängandes på ena höften blev det bara några vanliga mackor, lite te och juice. Brukar annars försöka lyxa till det lite med ägg, bakelser å lite annat sånt... men detta dög alldels utmärkt det också!
 
 
Vid lunch kommer mamma och Olle (från Karlskoga) för att gratta, då de senare ska vidare ner till Stenungsund och i kväll kommer Classes föräldrar... så ja.. det blir kalas heeeela dagen lång! :)

Kommentarer
Maria Berndtsson

Det är klart det ska firas ordentligt! Nu när pappa är hemma på sin födelsedag. Mysigt med frukost på sängen och båda barnen ser ju galet nöjda ut och det är ju tanken som räknas så Classe är nog nöjd ändå

2013-09-17 12:52:41
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Hahaha klart ungen ska vara med o göra frukost till farsan ;) Mysigt... är inte så mycket för att äta frukost i sängen då jag bara tycker de blir smuligt o knöligt hahaha!

2013-09-17 20:09:31
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0