Mellis i lekparken!

Dagen, i dag, började med tre trötta tjejer som låg lite vääääl länge och drog sig i sängen framför bolibompa!! :) Helt plötsligt insåg mamma att dom snabbt fick göra sig i ordning för att lämna Lexie på dagis.  Något sena fortsatte sedan jag och Noelle på en liten pw för att vakna till liv och andas lite frisk luft! :)
 
 
En halvmil blev det... eller ja..... 5km. Men det låter så mycket längre med en halvmil så jag kör på det.
 
Solen sken och benen var lätta! :) När vi kom hem lekte vi lite för att sedan, båda två, somna i sängen. Haha..Behövligt förmodligen eftersom även jag somnade! 
 
När vi vaknade var det dags för lunch och efter det fixade jag i ordning lite fika för att sedan gå och hämta Lexie igen. i dag gick dom där 5 timmarna verkligen fort. Väl på dagis fick Lexie ett raseriutbrott från ingenstans när hon inte fick springa ut i strumplästen och utan jacka.... !?!? Hallååå..vad är det som händer liksom!! HEEELT galen blev hon och ville varen gå till lekparken eller till djuren som jag föreslog eftersom jag gjort mellis till oss alla i det fina vädret.
 
Efter en svettig kamp fick jag till slut ner henne i vagnen och på vägen hem när jag sa att vi får väl gå hem å tjura i stället så ångrade hon sig å sa förlåt mamma och gav mig en kram. - Häär mamma går man in till lekparken. :) Kunde ju inte göra annat än att smälta och gå till lekparken!! :) För allas bästa såklart. Det gäller att ta vara på dom här fina dagarna nu!!
 
 
I tre timmar var vi ute och när vi kom hem gjorde jag mat och efter det kan ja säga att  flickorna somnade rätt gött där inne i sovrummet! ♥

Kommentarer
Maria Berndtsson

Vad härligt med både en PW och en tupplur. Båda gör ju en väldigt gott. Ser mysigt ut med fika i parken sådär, kan sakna att vi inte har en lekpark nära förutom förskolans/skoland men dit kan vi ju inte gå på vardagarna direkt. Njut av kvällen nu när de slocknade tidigt :)

2013-09-24 21:13:41
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
frusol

Vad härligt med vädret, här har det varit väldigt ojämnt väder och med för mkt att göra blev det varken pw eller tupplur,hade nog behövt bägge....
Vad är det med dessa utbrott? håller på att bli galen på Viggos!!

2013-09-24 22:34:22
URL: http://frusol.blogspot.se
Evelina Sidenbäck

Åh va härligt de ser ut :) Ska nog fixa till en riktig festpicknik till Lucas någon dag; sondmat med karamellfärg kanske??!! HAHAHA! De är ju lite party!

2013-09-29 18:19:18
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0